Vlog # 19 Day in the life of a Mommy Vlogger feat. Omni&Bryce

Vlog # 19 Day in the life of a Mommy Vlogger  feat. Omni&Bryce


Hey guys, good morning! and welcome to this vlog. this is mommy ruth and today I’m gonna take you with me through out the day This is the day in life of a stay-at-home Mom is also blogging and vlogging Let’s do this. Let’s do this so there’s river he crawling today he’s learning how to crawl omg Maybe when I eat breakfast River so I’m gonna soak the ampalaya for lunch later and we are going to take baby river to bath We already heated the water this is where he will take a bath today the water should be not too warm nor not too cold *mimics baby voice* *disney song cue* wow, you’re playing with the water huh? it’s my baby river time to eat! This is our lunch Okay, so guys we are now preparing for the event. So I’m just going to put very light makeup is this alright? so this is how I look today for the event let’s go let’s do this But this is my final look for today’s event. I’m just wearing a denim off shoulder blouse with a shorts and Watch and some simple accessories and for the shoes. I’m wearing this shoes *laughs* the shoes from SM. hi guys, we already arrived here please smile baby we are here at the event we are here at mom and tinnies bakery look there’s a lot of mommies and babies we are starting. the place really look nice we are here at the second floor and there’s a lot of mommies say hi baby, Hi what’s that? oh, right. say hi! hello! take 2 take 2 say hello baby oh where are you? it’s mommy omni! and bryce! from bryce and omni! and their kid ate sia! hi ate sia! Hi, hey guys Hey guys, we’re already done with the event today. it’s almost night. Actually, we got home at 6 pm We had so much fun. This baby has met so many other babies you like the other baby so this baby’s learning how to crawl forward he’s reaching for the camera hello river! my baby is kinda frisky. so yeah, we had so much fun as well that’s the event for today, now I have to edit this video and post it on youtube basically, that’s what I that’s what I do as a stay at home blogger or mommy blogger so but tomorrow. we have a trip so I’m right now packing Right now I’m packing my bags Packing my bags. We have a trip tomorrow. It’s our mother’s day trip and so excited. So yeah Perhaps I’m gonna be editing this video by the time we come back from the trip. river hi! hi baby who’s that baby? baby teething So officially may 12. He started crawling forward were creeping forward And we’re so happy for this milestone for for baby river So that’s it guys Thank you for watching this video Please like and subscribe to my channel that’ll help me a lot you guys on the next one bye!

13 thoughts on “Vlog # 19 Day in the life of a Mommy Vlogger feat. Omni&Bryce

  1. Ganda ng thumbnail! 🙂
    Gusto ko yung pasayaw mo sis 🙂
    Gumagapang na si River!!!!! 💚
    Buti gusto nya yung ampalaya.

  2. Awww!!the baby is cute..😍I loved your outfit..I really like your giggle so much..even I smile when you giggle…keep on giggling 😁😁😁

  3. I will soon be also a stay-at-home mommy blogger. Not sure if macontinue ko magvlog.(Sana!) Haha 😍 goodluck sakin. Hahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *